Hagelschade 2014
Mailing

Mailing opstellen voor de makelaars met info ivm de storm- en hagelschade via Mailchimp
Voor dit project is er gebruik gemaakt van een export uit de CMS van TREX, om deze dan in te voeren in Mailchimp.
Voor de opbouw van de email is begonnen met het opmaken van een HTML-pagina welke als template werd ingevoerd in Mailchimp. Na invoering in de designmode kan men testen hoe deze mail zich zal gedragen via verschillende mailreaders en media’s (pc/tablet/mobile)

Door deze gestructureerde opbouw en aanmaak van landingspagina in Mailchimp van contactinformatie, krijgt de geadresseerde na het ontvangen van de mail niet alleen de mogelijkheid om zich uit te schrijven maar ook de mogelijkheid om zijn interessegebied aan te passen.

Na het versturen kan men ook via het dashboard van Mailchimp de rapporten raadplegen die standaard in het mailprogramma zitten. Men kan zien hoeveel mails echt zijn aangekomen bij de klant, wie de mail gelezen heeft, hoeveel mensen(en wie) de linken in mails gebruikt hebben (en welke linken de hoogste click rate hebben). Ook een overzicht van de Unsubscribed met de ingevulde reden van uitschrijven.

Na het verzenden kregen we ook een overzicht van de emailadressen die niet meer in gebruik waren en kon de klant zijn email adressenbestand aanpassen

Klant:

Eindklant:

Troostwijk
www.trex.be

www.mailchimp.com
  • Mobile
  • Mailboxen
  • HTML-5
  • Mailing
  • MailChimp